Nieuws

Dibevo Vakbeurs, de Nederlandse vakbeurs voor professionals in de gezelschapsdierenbranche draait dit jaar om een bijzonder thema: Verras je klant! De insteek hiervan is dat er op het gebied van klantgerichtheid nog veel te winnen valt. Investeren in de klant betekent niet alleen een duurzame relatie opbouwen, maar ook oprecht contact maken en de klant meer geven dan hij vraagt. ‘Verras je klant!’ is een actueel thema waar zowel exposanten als bezoekers zich door aangesproken kunnen voelen. De Dibevo-Vakbeurs vindt dit jaar plaats op 6, 7 en 8 oktober 2013 in de Evenementenhal te Gorinchem.

Echt contact

De organisatie wil ondernemers op alle mogelijke manieren laten zien en voelen dat er veel potentie in klantcontact zit. Voorafgaand aan de beurs (op zondag- en dinsdagochtend) is er een ontbijtsessie met Ad van Beek, de geestelijk vader van de website ikwilmeeromzet.nl. Van Beek zal de vakbeursbezoekers met vele eye-openers uitleggen hoe je écht contact maakt met klanten. En vooral: dat écht contact ook tot meer omzet leidt.

Verder komt er midden op de beursvloer een ‘belevingsplein’ waar bezoekers aan den lijve ondervinden hoe het voelt om ‘extra aandacht’ te krijgen. Dat voelt natuurlijk heerlijk! Zeker als het onverwacht gebeurt.

 

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.