Nieuws

Laat je zien! Dat is het thema van de komende Dibevo-Vakbeurs in Gorinchem. Het onderwerp blijkt nu al een schot in de roos, want de beursvloer is vier maanden voor de start al voor 75% volgeboekt, laat de organisatie weten.

De organisatie zelf haakt ook in op het thema met een sferisch verlicht, ovaalvormig plein waarin een kennispaviljoen, trimpaviljoen en noviteitengalerij is verwerkt. Beide paviljoens bevatten een uitgebalanceerd programma dat bezoekers handvatten biedt voor de verdere professionalisering van hun bedrijf. De vakbeurs voor professionals in de huisdierenbranche vindt plaats op 11, 12 en 13 oktober 2015 in de Evenementenhal Gorinchem.

Van alle markten thuis

De snelle aanwas van exposanten geeft volgens Dibevo aan dat de huisdierenbranche duidelijk in positief vaarwater zit. Die dadendrang komt ook voor bezoekers goed van pas, want de organisatie van de Dibevo-Vakbeurs legt dit jaar extra focus op de ‘fullservice huisdierenspecialist’. Ondernemers die qua kennis van alle markten thuis zijn en extra diensten aanbieden, zijn beter in staat om klanten aan zich te binden. Maar al deze inspanningen hebben weinig zin als je geen werk maakt van promotie. Ofwel: Laat je zien!

Op het netvlies

Bedrijven moeten er niet alleen voor zorgen dat de klant hen kan vinden (zowel fysiek als digitaal), maar ook voor elkaar zien te krijgen dat ze op het netvlies van de klant blijven hangen. De presentaties in het trim- en kennispaviljoen haken vooral in op de ‘huisdierenspecialist van de toekomst’ die kennis, promotie en service als kernwoorden gebruikt. Onderwerpen zijn o.a.: Wat adviseer je je klant op het gebied van rauwe voeding en brokvoeding? Hoe trek je nieuwe klanten via nieuwsbrieven en social media? Wat komt er kijken als je een trimsalon als extra service inzet? Hoe maak je van je winkelvloer een inspirerende en onweerstaanbare plek?

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.