Nieuws
computer

Farm Food staat wederverkopers sinds 1 mei 2021 niet langer toe goederen onder de naam Farm Food te verkopen op online platforms als Bol.com, Amazon, Markplaats of soortgelijke cashback platforms. De fabrikant heeft het besluit genomen om de merknaam Farm Food te beschermen en daarmee de kwaliteit van de producten en dienstverlening te waarborgen.

De fabrikant laat op de eigen website weten dat zij de komende jaren verder willen investeren in de ondersteuning van hun partners, het uitbouwen van het adviesteam en de hoge kwaliteit van de producten en dienstverlening.

Imago

Farm Food vindt dat de verkoop via platforms geen gunstige bijdrage levert aan deze ontwikkelingen, omdat het gevaar bestaat dat dit een negatief effect heeft op het merk Farm Food en de onder hun merknaam verkochte producten.

Daarom wordt bewust gekozen voor een selectieve distributie wat bijdraagt aan hun filosofie. Farm Food wil graag het kwalitatieve imago van hun diensten en producten hoog houden om zodoende de doelstellingen te behalen.

Criteria

De komende periode zal het bedrijf zich focussen op de kwaliteit van de verkopende partijen en de daarbij behorende dienstverlening. Farm Food laat weten dat erkende online verkooppartners zullen moeten gaan voldoen aan kwalitatieve en kwantitatieve criteria. Deze criteria zullen later dit jaar door de fabrikant worden gecommuniceerd.

Lees ook: Farm Food lanceert E-learning academy

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.