Nieuws

Edupet lanceert Pets Vision

Links Iris Diepeveen, Creative Director – rechts Renée Jansen, Hoofdredacteur. (Foto: Edupet).

Edupet Uitgeverij, onderdeel van Prins Petfoods, heeft een nieuw tijdschrift voor de dierprofessional gelanceerd: Pets Vision. Hoewel het merendeel van de dierprofessionals met honden bezig is, is het aantal professionals dat zich richt op katten, konijnen, herpeten en andere huisdieren groeiende.

Met Pets Vision kan de dierprofessional volgens de uitgever huisdiereigenaren nog beter helpen.

Het blad verschijnt 3 keer per jaar en richt zich vooral op dierprofessionals zoals gedragsdeskundigen, (kynologisch) instructeurs, uitlaatservices, trimsalons, medewerkers van dierenspeciaalzaken en asielen, etc.

Door het gevarieerde aanbod aan artikelen kan volgens Edupet ook de meer dan gemiddeld geïnteresseerde consument waardevolle informatie in Pets Vision vinden.

Inhoud

Het magazine geeft een brede kijk op de huisdierenbranche. De lezer krijgt volgens de uitgever vakkennis, uitleg over wetenschappelijke onderzoeken, inzichten van collega-dierprofessionals en dierenverhalen gebundeld in een stijlvol jasje. De professional leert en spijkert kennis bij met educatie en (wetenschappelijk onderbouwde) voorlichting over het dier waarin men gespecialiseerd is.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.