Steekwoord archief: Anido

  • Opnieuw veel animo voor Anido vakbeurs

    Ruim 5 maanden voor de start van de Anido-vakbeurs in het Belgische Kortrijk, prijken 95 ondernemingen op de exposantenlijst. Dat zijn 10 bedrijven meer in vergelijking met hetzelfde tijdstip tijdens de vorige editie. Concreet betekent dit dat 85% van de beschikbare beursoppervlakte reeds uitverkocht is.… Lees verder →

  • Anido

    Anido trekt kleine 5.000 bezoekers

    Anido 2018 heeft haar 20ste editie succesvol afgesloten met 4.955 bezoekers. De beursvloer telde dit jaar 988m² meer standoppervlakte (+16%) t.o.v 2016 en vulde hiermee voor het eerst een vierde hal. De eerste reacties van zowel exposanten als bezoekers zijn volgens de organisatie positief: een… Lees verder →

  • Logo Anido

    Jubilerend Anido groter dan ooit tevoren

    De professionele pet care branche uit de Benelux en Noord-Frankrijk is zondag 25 en maandag 26 februari aanwezig op de tweejaarlijkse vakbeurs Anido in Kortrijk Xpo (B). Deze twintigste editie is groter dan ooit. 130 exposanten laten in 4 hallen zien waarvoor ze staan. Anido… Lees verder →

  • Veel animo voor Anido vakbeurs

    Met nog een half jaar te gaan is de standoppervlakte van de Anido vakbeurs met 85 standhouders al voor 90% volgeboekt. De organisatie sluit een uitbreiding van de vloeroppervlakte niet uit en mikt op 130 standhouders. In het Vlaamse Kortrijk vindt op 25 en 26… Lees verder →

  • Edgard&Cooper wint New@Anido-award

    Op de Anido konden bezoekers hun stem uitbrengen voor de beste noviteiten. De wedstrijd telde 49 ingeschreven producten. Voorwaarde om te kunnen deelnemen, was dat de producten na 1 september 2015 op de Belgische markt moesten zijn verschenen. In de categorie ‘voeding’ ging de eerste plaats… Lees verder →

  • Meer exposanten op Anido

    Het aantal exposanten op Anido 2016 is opnieuw gestegen. Dit jaar staan er 127 exposanten uit 11 landen, een stijging van 10,4 procent. Naast de vertrouwde merken en bedrijven, is 46 procent nieuw (nieuw-of terugkomers). De bezoekers krijgen hiermee volgens de organisatoren een mooi overzicht… Lees verder →

  • Renske op televisie

    Renske Natuurlijke Diervoeding is sponsor van het SBS tv-programma Beestengeluk. In samenwerking met presentator en dierenarts Piet Hellemans worden Renske-producten gepromoot. “In het bijzonder de unieke samenstelling van de Renske Vers Vlees-maaltijden en het Super Premium droogvoer, producten die geheel bestaan uit één of twee eiwitbronnen.… Lees verder →

  • Samenwerking Renske en PUUR

    Vanaf 2016 bundelen Renske Natural Petfood en PUUR van NML Health de krachten . De twee bedrijven zullen hun salesactiviteiten en vertegenwoordiging gezamenlijk in gaan zetten om zo een stevige positie op de Belgische markt te verkrijgen. Beide bedrijven hebben afgelopen decennia hun sporen verdiend op… Lees verder →

  • Meer bezoekers op Anido 2014

    Anido 2014 heeft de 18e editie afgesloten met 5006 bezoekers, een stijging van 9 procent ten opzichte van de editie 2012. De eerste reacties van zowel standhouders als bezoekers zijn positief over de bezoekersopkomst, de sfeer op de beursvloer, de professionele uitstraling van de stands… Lees verder →

  • Volop nieuwigheden op Anido

    Op 16 en 17 februari 2014 vindt in Kortrijk de achttiende editie van Anido plaats. Naast een gevarieerd aanbod met tal van nieuwe exposanten, biedt Anido ook enkele nieuwe randevenementen. Exposanten Op de beurs zullen niet minder dan 110 exposanten uit tien landen aanwezig zijn,… Lees verder →