Steekwoord archief: online

  • EKO4petz eerste Nederlandse verkoper biologisch Defu

    De (online) natuurwinkel EKO4petz heeft zijn assortiment uitgebreid met het biologische diervoedingsmerk Defu, dat deel uitmaakt van het biologisch-dynamisch gecertificeerde Demeter-Felderzeugnisse. Het moederbedrijf Demeter is een kwaliteitskeurmerk voor biodynamische landbouw en voeding. Alle producten met een Demeter-keurmerk komen van biologisch-dynamische boerderijen en voldoen aan de… Lees verder →

  • Online dierenbranche blijft groeien

    De online bestedingen aan dierenvoeding- en producten blijft groeien. Van de 4 miljoen huishoudens met huisdier gebruikt 6% het internet zelfs als primair aankoopkanaal. Uit cijfers van zowel TIMS.nl als beslist.nl is een toename in herhalingsaankopen te zien, met name bij klanten die het gemak… Lees verder →

  • Diervoeding online meest verkochte product

    Het marktaandeel van online dagelijkse boodschappen doen is in een jaar tijd gestegen van 1,6 naar 2,2 procent. Dat blijkt uit cijfers van het onderzoeksbureau Growth for Knowledge (GfK). Daarbij is diervoeding, met een onlinemarktaandeel van 5,1 procent, nog altijd het grootste segment onder de… Lees verder →

  • Opening distributiecentrum online dierenwinkels

    Value8 is verheugd met de lancering van het distributiecentrum DICN. “DICN zal vanuit Harderwijk zorgdragen voor de opslag en distributie van verschillende e-commerce ondernemingen”, aldus Value8. Verder groeien “Een gedeelte van de locatie is ingericht als dierenspeciaalzaak voor Discount4Pets, waarbij klanten producten kunnen kopen en… Lees verder →

  • LICG introduceert cursus ‘Houden van honden’

    Het Landelijk InformatieCentrum Gezelschapsdieren (LICG) heeft, in samenwerking met de NTR, een unieke online cursus ontwikkeld voor iedereen die een hond wil gaan aanschaffen: de cursus ‘Houden van honden’. Het LICG vindt het namelijk belangrijk dat mensen goed voorbereid beginnen aan een huisdier. Deze cursus… Lees verder →

  • De maand van Bewust Huisdierbezit

    Op 3 mei hebben Bridget Maasland en Piet Hellemans de maand van ‘Bewust Huisdierbezit’ gelanceerd in Dierenbeschermingscentrum Amersfoort. De campagne is er op gericht om meer bewustzijn te creëren bij huisdiereigenaren over het welzijn van hun dier. Helaas komt het nog vaak voor dat huisdieren… Lees verder →

  • Prins gaat Frankrijk veroveren

    Prins Petfoods heeft tijdens het Cross Border Event een sponsorpakket ter waarde van 3000 euro gewonnen om als webwinkelier een vliegende start in het buitenland te kunnen maken. Het bedrijf is daarmee een van de drie genomineerden voor de Cross Border Challenge, een initiatief van… Lees verder →

  • Dierenspeciaalzaak heeft fans nodig

    1

    Uit recent onderzoek blijkt dat de petfoodindustrie wereldwijd nog steeds groeiende is. Enerzijds komt dit door de introductie van nieuwe producten, anderzijds door de steeds groter wordende rol van het internet. Het omzetaandeel van de online verkopen door dierenspeciaalzaken bedraagt in Nederland op dit moment… Lees verder →